Szukaj w blogu

poniedziałek, 25 kwietnia 2011

Nordea Bank: udźwiękowiony serwis

Bank Nordea wprowadził innowacyjne rozwiązanie ułatwiające osobom słabowidzącym i niewidomym korzystanie ze strony internetowej Banku oraz serwisu transakcyjnego bankowości elektronicznej.

Dzięki bezpłatnej przeglądarce Inteligent Web Reader (IWR), która odczytuje na głos wszystkie elementy serwisu klienci Banku mogą:
• logować się do Bankowości Elektronicznej Nordea oraz wykonywać wszystkie transakcje przez internet,
• poznać szczegółowo ofertę produktową oraz regulacje banku, zamieszczone w serwisie.

Rozwiązanie to zapewnia dostęp do informacji na stronie na podobnej zasadzie, jakby ją oglądała osoba widząca. Tekst serwisu jest odsłuchiwany przez użytkownika komputera, a dodatkowo wyświetlany dużą czcionką w specjalnym oknie w dolnej części ekranu.

Swoim  klientom z dysfunkcją wzroku Bank zapewnia także:
• nowy rodzaj kart z jednorazowymi kodami dostępu drukowanymi w języku Braille’a,
• dostosowane do ich potrzeb usługi Call Centre - jego personel przeszedł specjalistyczne szkolenie przygotowujące do pracy z osobami niepełnosprawnymi.

Źródło i więcej informacji:
http://www.nordea.pl/o-banku/biuro-prasowe/ivo/mowiaca-przegladarka-intelligent-web-reader-w-nordea.html

Więcej informacji